Belangrijke info 2021

Op maandag 18 oktober worden alle kinderen om 09.00 uur op HDS verwacht. Wanneer iedereen is aangemeld, zwaaien wij de ouders uit en gaat het kamp beginnen. Vrijdagmiddag 22 oktober komen wij vermoedelijk rond 16.30 uur terug. Dit is afhankelijk mede van het verkeer. Wij zullen op dag zelf updates via Facebook geven hoe laat wij daadwerkelijk weer op HDS zijn.

Daarnaast natuurlijk niet onbelangrijk om te weten wat er ingepakt moet worden:
· Kussensloop
· Hoeslaken
· Slaapzak
· Sportkleding
· Warme kleding
· Regenkleding
· Dichte schoenen (minimaal 2 paar)
· Survival Kleding (kleding die weggegooid mag worden)
· Survival schoenen (die weg gegooid mogen worden)
· Zwemkleding + handdoek
· Slippers
· Pyjama
· Ondergoed
· Voldoende Sokken
· Handdoek
· Toiletspullen (Shampoo, zeep, tandenborstel, tandpasta, etc)
· Oude theedoek (komt niet mee terug)
· 2 vuilniszakken met de naam er op
· Zaklamp (niet verplicht)
· Eten/snacks/snoepjes en drinken voor eigen gebruik (niet verplicht)
· Wintersport gerelateerde kleding / verkleedkleding in het thema winter of Apres-ski
· Hawaï kleding / verkleedkleding in het thema Hawaï
· Rugtasje voor in de bus
· Mondkapje in de handbagage (voor de zekerheid);
· Zakgeld (voor eventueel een snack in het zwembad);

Let op: voor kinderen die medicatie hebben opgegeven, zorg dat deze op maandag in de handbagage zit en bij het aanmelden wordt afgegeven aan de leiding. Wij zullen er op toe zien dat de medicatie ook op juiste tijden wordt gebruikt.

Ook zijn er een aantal dingen die niet zijn toegestaan om mee te nemen, wanneer dit wordt ontdekt door de leiding dan zal dit worden afgepakt en is er kans dat uw kind naar huis wordt gestuurd. Het gaat om de volgende zaken:

  • Alcohol
  • Energy drinks
  • Mobiele telefoon: dit heeft als reden dat wij het contact van de kinderen onderling willen bevorderen en willen voorkomen dat iedereen de hele dag op zijn/haar telefoon zit.

Uiteraard mag u contact opnemen met de hoofdleiding als u uw kind(eren) wilt spreken. Ook mogen kinderen altijd naar ons toe komen, wanneer zij er behoefte aan hebben om met het thuisfront te bellen. Tijdens het kamp is de (hoofd)leiding bereikbaar, maar onze dagen zijn goed gevuld met aandacht voor de kinderen. Het kan dus zijn dat we niet direct kunnen reageren en vragen daarom ook alleen te contacten als het echt dringend is. Is er een vraag die even kan wachten, dan kan je ook mailen. De mailbox wordt tijdens het kamp ook gewoon gelezen.

Hoewel we hier het liefste van weg willen blijven, kunnen we er helaas niet om heen want COVID-19 is er nog steeds. Uiteraard gaat het kamp gewoon door zonder beperkingen of 1,5 meter afstand. Maar toch is het wel iets waar we rekening mee moeten houden. We willen er alles aan doen om een besmetting op het kamp te vermijden. We vragen daarom aan iedereen om een (zelf)test te doen voorafgaand aan het kamp. Iedereen met corona gerelateerde klachten willen wij daarnaast op het hart drukken om een GGD test te laten doen. We vertrouwen hierin op ieders verantwoordelijkheidsgevoel en begrip. Goed om te weten, is dat dit ook aan alle leiding wordt verzocht.

In het geval van een positieve test uitslag vertrouwen wij er op dat u de richtlijnen van de overheid volgt. Op het kamp zijn meerdere zelftests beschikbaar. Bij twijfel kan iedereen hier gebruik van maken. Geef dit ook mee aan uw kind(eren).

Gedurende het kamp zijn wij te volgen via onze Facebook– en Instagrampagina. We zullen vanaf daar jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van onze activiteiten. De facebook pagina is openbaar voor mensen zonder facebookaccount. Ook zullen wij daarop bekend maken waar wij naar toe gaan en wat het postadres is. Kaartjes zijn altijd welkom! En vergeet ook niet het gastenboek op onze website.

Wij hebben er ontzettend veel zin in.

Bram Franken (0634272889)
Laurens Bruijs (0628682331)
Liza Langeveld (0616920610)